Show all
گرانیت سفید

گرانیت سفید گزینه ای ایده آل برای میز آشپزخانه

آیا می خواهید کانترهای جدیدی را برای آشپزخانه خود در نظر بگیرید و به دنبال متریال، رنگ و طرحی هستید که با نیازها، سلیقه خاص شما و دکوراسیون داخلی خانه مطابقت داشته باشد؟ پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. یکی از محبوب ترین انتخاب ها در بین صاحبان خانه های معاصر برای کانترتاپ آشپزخانه سنگ گرانیت است. دلیل آن نیزدوام، زیبایی و سهولت نگهداری آن است. با این حال، ممکن است در انتخاب رنگ گرانیت دچار تردید شده باشید، زیرا این سنگ طبیعی زیبا در طیف گسترده ای از رنگ ها، الگوها و پرداخت ها وجود دارد. همه آنها ویژگی های متمایز و مزایای متفاوت خود را دارند. پیشنهاد ما به شما، گرانیت سفید است. علت آن را در مطالب زیر توضیح خواهیم داد:

این نکته قابل ذکر است که داشتن یک گرانیت سفید خالص تقریبا غیرممکن است، اما زیبایی گرانیت سفید در خطوط، لکه ها و تغییرات آن نهفته است. همین نقوش زیباست که به میز شما شخصیت و جذابیت می بخشد. در سال های اخیر، گرانیت سفید به یکی از مطلوب ترین متریال ها برای میز آشپزخانه تبدیل شده است. با توجه به مزایا و ویژگی‌های جذاب گرانیت سفید، این موضوع جای تعجب ندارد. گرانیت سفید قوی، زیبا و همه کاره به هر سطحی ظاهری صاف، تمیز و ظریف می بخشد. بنابراین، میزهای آشپزخانه ای باشکوه و البته بادوام را می سازد.

مزایای گرانیت سفید

زیبایی خیره کننده

میزهای گرانیتی سفید تنوع زیادی از رنگ سفید برفی درخشان گرفته تا کرمی یا عاجی رنگ دارند. این سنگ باعث روشن تر شدن فضای آشپزخانه می شوند و به آن احساس جذابیت بیشتری می بخشند. در حالی که ترکیب سنگ، داشتن صفحات گرانیتی سفید "خالص" را غیرممکن می کند، زیبایی گرانیت سفید در لکه ها و تغییرات آن است که شخصیت و گرما را به دکوراسیون آشپزخانه شما می بخشد. دقیقا همین تغییرات و تضادهای چشمگیر است که باعث می شود گرانیت سفید در هر آشپزخانه ای بسیار مجلل و شیک به نظر برسد.


هماهنگی با سایر اجزای دکوراسیون

میزهای گرانیتی سفید ماهیت بسیار مکملی دارند. سفید تقریباً با هر رنگی به خوبی هماهنگ می شود، بنابراین با نیازها و ترجیحات زیبایی شناختی شما مطابقت خواهد داشت. علاوه بر رنگ سفید که براحتی امکان ست شدن با دیگر المان ها را دارد، از نقوش و گره های تیره ی موجود روی سطح سنگ نیزبرای هماهنگی با دیگر عناصر می شود سود برد. پس در مورد ست شدن هیچ جای نگرانی وجود ندارد. علاوه بر این، رنگ سفید همیشه یک رنگ ترند و به روز خواهد ماند. بنابراین، اگرچه گرانیت سفید برای میزهای کلاسیک گزینه ای ایده‌آل است، اما می‌توان آن را به راحتی در طراحی آشپزخانه مدرن نیز گنجاند. برای مثال، برای داشتن ظاهری چشمگیر معاصر، آن را با کابینت‌های چوب تیره ترکیب کنید.


استحکام و مقاومت در برابر خراش و لکه

یکی از سخت‌ترین سنگ‌های طبیعی، گرانیت است. بسیار مستحکم است و سطوح بادوامی را ایجاد می‌کند که بعید است با برش، خراشیدن یا هر نوع فعالیت معمول آشپزخانه آسیبی به آن وارد شود. علاوه بر این، زمانی که گرانیت به درستی آب بندی شود، در برابر لکه ها نیز مقاوم خواهد شد و سایش و خراش معمولی را به خوبی تحمل می کند. گرانیت سفید، به ویژه، یک مزیت اضافی نسبت به سایر انواع گرانیت دارد. عیوب و لکه‌ها را پنهان می‌کند (رنگ‌های روشن ساییدگی کمتری نسبت به رنگ‌های تیره نشان می دهند. به‌ویژه زمانی که سنگ با رگه‌ها و خطوط رنگی تیره و روشن پوشیده شده باشد) ایرادهای کوچک سطح، اثر آب، گرد و غبار، لکه و اثر انگشت نیز روی میزهای گرانیتی سفید کمتر قابل مشاهده هستند.


ایده آل برای آشپزخانه و آشپزی

گرانیت مستعد خراش نیست و به خوبی در برابر گرما مقاوم است. بنابراین آن را تبدیل به گزینه ای مناسب برای استفاده در آشپزخانه می کند. می توانید چیزی را برش دهید یا ماهیتابه های داغ را مستقیماً روی میز گرانیتی خود بدون هیچ گونه خطر آسیب رساندن به سطح ظریف آن قرار دهید. علاوه بر این، سطوح گرانیتی بسیار بهداشتی هستند، زیرا محل رشد باکتری یا کپک نیستند. تمیز کردن و نگهداری آنها نیز بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سطح را با یک پارچه مرطوب شده با آب گرم و یک ماده شوینده ملایم پاک کنید.


افزایش ارزش خانه شما

مهم نیست که چگونه به آن نگاه کنید، خانه هایی که شامل کانترهای گرانیتی در آشپزخانه هستند سریعتر و با سود بیشتر به فروش می رسند. این یک واقعیت است. بنابراین، نصب یک کانتر گرانیتی سفید در آشپزخانه شما نه تنها کاربردی و زیباست، بلکه به ارزش و جذابیت دائمی خانه شما نیز می افزاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *