سنگ گرانیت برای حمام

مانند آشپزخانه ، این روزها حمام نیز به طور فزاینده ای به محبوب ترین فضا برای استفاده از سنگ های طبیعی تبدیل شده است. گرانیت یک ماده عالی برای رفع نیازهای آن سطوح است. درست مانند میزهای گرانیتی که در آشپزخانه ها نصب می شوند، حمام نیز یک مکان مناسب برای نشان دادن ویژگی های منحصر به فرد سنگ گرانیت است. جذابیت و زیبایی محض گرانیت به گونه ای است که می توان آن را از کف تا سقف حمام استفاده کرد و از دیدن آن لذت برد. چند مثال عالی دیگر می تواند اطراف وان، کابین دوش و روکش روشویی گرانیتی باشد.

مزیت های سنگ گرانیت

طرح و رنگ منحصر بفرد

ویژگی های طبیعی گرانیت ، منظره ای آرام و باوقار را در حالت ایستاده نشان می دهد. وقتی به گرانیت نگاه می‌کنید، تصویری از میلیون‌ها سال کار دستی زمین را در آن تماشا می کنید. هر قطعه گرانیت جلوه های بصری منحصر به فردی را به ارمغان می آورد.رگه ها و طر ح های روی سطح آن به زیبایی بافت بصری فضا می افزاید. از آن جایی که رنگ‌ها و طرح‌های درون گرانیت به صورت پیچیده و متفاوت هستند، فضایی واقعا منحصربه‌فرد خواهید داشت که متناسب با سلیقه و حال و هوای شماست.

ظرافت

ظرافت واژه ای است که وقتی در مورد گرانیت به کار م یرود، شما را دچار تردید می کند. چگونه ممکن است سنگی با آن استحکام ومقاومت کم نظیر ظریف هم باشد؟! ولی واقعیت این است که گرانیت دارای طرح های دلپذیر و زیبایی است که وقتی به صورت درست و اصولی توسط یک انسان خوش ذوق استفاده گردد، زیبایی و وقار را با خود به همراه می آورد. گرانیت می تواند بسیار خاص و شیک باشد، در صورتی که طرح و رنگ مناسب آن را در مکان درست نصب کنید.

ماندگاری و ثبات

اگر به دنبال یک متریال جان سخت و ماندگار هستید قطعا، باید به سراغ گرانیت بروید. این ماده سخت و مستحکم شما را برای سالیان سال بی نیاز از تعمیر و بازسازی خواهد نمود. مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه، تخلخل پایین و درصد جذب آب بسیار کم آن باعث شده تبدیل به اولین انتخاب برای مکان های با رطوبت بالا باشد. البته این نکته قابل چشم پوشی نیست که برخی از سنگ های گرانیت دارای مقدار زیادی عناصر فلزی هستند که به مرور زمان نشانه های زنگ زدگی را از خود بروز می دهند. پس سعی کنید در انتخاب نوع گرانیت دقت کافی را به خرج دهید و همچنین از فرآوری و پرداخت هایی استفاده کنید که این مشکل را برطرف کرده اند. به طور مثال از پرداخت فلیم می توانید استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *