Show all
پله گرانیت

پله گرانیت

سنگ پله گرانیت سفید

پله های خارجی بر خلاف پله های داخلی در معرض دید قرار می گیرد، شرایط آب و هوایی مختلف مثل باران، یخ و برف، نور شدید آفتاب بر روی آن اثر گذار است و با گرد و خاک درگیر است. پس باید در انتخاب آن دقت زیادی به خرج داد. در مورد پله های داخلی شرایط کمی متفاوت است. شاید مهم ترین ویژگی پله های داخلی از نظر ظاهری، زیبایی و از نظر ساختار و کارایی، عدم لغزندگی و البته مقاومت و ماندگاری آن باشد. با در نظر گرفتن همه موارد ذکر شده، بنابراین گرانیت می تواند ماده ایده آلی باشد. پله های ساخته شده از این سنگ با ساختار با شکوه و ناهموار خود چشم را مجذوب خود می کند. مستحکم است و طرح و رنگ های مختلف دارد. در نتیجه می توان گفت کامل ترین در نوع خود می باشد.

معمولا خانه های ما با گرانیت غریبه نیستند. به طور گسترده ای به عنوان میز آشپزخانه، میز سینک حمام، ورودی و آستانه یا سنگ کابینت استفاده می شود. البته نسبت به کاشی های سرامیکی گران است، بنابراین همه نمی توانند آن را برای پوشاندن کف یا موارد دیگر استفاده کنند. اما اگر خانه دارای راه پله است، تصور کنید که چه تفاوت زیادی بین سنگ و سرامیک وجود خواهد داشت. با این حال، به‌عنوان یک فرد عادی، هنگامی که تصمیم به خرید سنگ می گیریم، احساس می‌کنیم گم شده‌ایم. نمی دانیم چه چیزی را انتخاب کنیم و چگونه نصب کنیم. به طور کلی چه چیزی برای خانه ما بهترین انتخاب است؟! سوالات زیادی وجود دارد که نیاز به پاسخ دارند. بنابراین برای کمک به شما، نکاتی رادر ادامه بیان می کنیم تا شما را راهنمایی کرده و به شما کمک کند بهترین را برای خود انتخاب کنید.

چرخه تولید گرانیت سفید

سنگ گرانیت سفید به صورت تکه سنگ بزرگی (کوپ) به کارخانه می رسد و بر اساس نیاز و همچنین سفارش، برش و تکه تکه می شود. فرآوری و پرداخت، که پولیش رایج ترین آن است، برای درخشش آن پس از برش شروع می شود. پولیش در طول کار انجام می شود تا زمانی که سنگ به خودی خود بدرخشد و سطح آن صاف شود ادامه دارد. محصول نهایی صاف و براق است و بیشتر در آشپزخانه، حمام و البته راه پله نصب می شود. با این حال، گرانیت کاملاً لغزنده است. بنابراین هنگام استفاده از پله های گرانیتی مراقب باشید. بهتر است اگر قرار به استفاده به عنوان پلکان داخلی یا خارجی است از پرداخت هایی استفاده کنید که زیاد صاف و صیقلی نباشد که موجب لغزندگی سنگ شود.

ویژگی های سنگ گرانیت سفید

زیبا، بادوام، ماندگار، آسان برای کار و چشمگیر. این ویژگی ها، گرانیت سفید را به یک انتخاب محبوب در ساخت و ساز تبدیل می کند. پله‌های گرانیتی، چه در فضای داخلی و چه در فضای باز، به طورمشهودی بر زیبایی خانه اثرگذار است و به خوبی با یک چیدمان مناسب شخصیتی استثنایی به ساختمان شما می بخشد. پله های گرانیتی برای خانه های شخصی و ساختمان های اداری یا صنعتی گزینه ای ایده آل هستند.

دوام

آنچه پله های گرانیتی را متمایز می کند بیش از هر چیز دوام و مقاومت در برابر شرایط جوی است. این سنگ در برابر قرار گرفتن طولانی مدت در برابر رطوبت و آب، تغییر دما، یخ زدگی و قرار گرفتن در معرض آفتاب مقاوم است. این ویژگی است که باعث شده از سال ها قبل استفاده بی شماری از این سنگ خاص در ساختمان سازی شود. پله های گرانیت سفید بسیار برای ساختمان های اداری، تجاری، یا سایر ساختمان های عمومی مناسب هستند. چنین مکان هایی به دلیل تردد زیاد انسان به شدت به استحکام و مقاومت بالایی نیاز دارند.

زیبایی

در وصف زیبایی گرانیت سفید همین بس که بدانیم بیشتر طرح سنگ های مصنوعی که برای صفحه کابینت که تولید می شوند و بسیار پرطرفدار هستند، برگرفته از طرح و رنگ سنگ گرانیت سفید است. این یعنی طرح و رنگ این سنگ دارای رضایت عمومی است که کارخانجات تولید سنگ های مصنوعی از آن استفاده می نمایند.

کلاسیک و مدرن به صورت همزمان

تفاوتی ندارد، دکوراسیونی لوکس و لاکچری در نظر دارید، یا مدرن و مینیمال. پله های گرانیت سفید و مشکی به خوبی با طرح مورد نظر شما هماهنگ خواهند شد.

پله های گرانیتی داخلی و خارجی

مهم ترین ویژگی سنگ گرانیت سفید کامل بودن است. یعنی همه آن چیزی که از یک سنگ طبیعی انتظار دارید را در خود دارد. این امکان استفاده از آن ها را در مکان های مختلف فراهم می کند و به لطف طیف گسترده ای از اشکال و طرح ها می توان آنها را به راحتی با هر فضایی مطابقت داد. علاوه بر این، پله های گرانیتی به دلیل مقاومت در برابر آسیب و زیبایی بالا، یک سرمایه گذاری طولانی مدت عالی هستند.

مزایای پله های گرانیتی

زیبایی، ظرافت و شخصیت
تنوع رنگی و الگوهای منحصر به فرد
دوام و مقاومت در برابر سایش خراشیدگی
مراقبت آسان
نسوز
مقاومت در برابر عوارض طبیعت
بی ضرر برای محیط زیست

در این مطالب سعی شد ویژگی های سنگ گرانیت به طور کامل برای شما خواننده محترم برشمرده شود. ما در گروه وایت گرانیت این اعتقاد را داریم که سنگ گرانیت با توجه به زیبایی و دوام بی نظیر خود می تواند بهترین گزینه برای استفااه به عنوان پلکان داخلی و خارجی باشد. اما به هرحال شما هستید که با توجه به سلیقه، نوع دکوراسیون و بودجه مدنظر دست به انتخاب می زنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *