Show all

گرانیت سفید برای کف

گرانیت سفید

گرانیت سفید یکی از پرکاربردترین سنگ ها برای مکان های پرتردد همچون کف، محل عبور و مرور و راه پله است. این سنگ با زمینه سفید و دانه های خاکستری و مشکی به دلیل اینکه دارای رنگ خنثی است، در محیط های گسترده با ابعاد زیاد قابل استفاده است.
کف یا لابی های ساختمان به این دلیل که به روی آن ها فشار وزن وارد می شود باید استحکام و مقاومت فشاری بالایی داشته باشند. بنابراین باید توجه کنید که سنگ شما تخلخل کمی داشته باشد و دانه های آن فشرده باشد. در غیر این صورت سنگ به اصطلاح پوک است و مقاومت فشاری پایینی دارد. با قدم گذاشتن بر روی آن ها پس از مدتی ترک خواهد برداشت.
تمیز کردن سنگ کف باید راحت باشد و آلودگی و کثیفی را کمتر به خود جذب کند.
گرانیت سفید مقاومت فشاری و استحکام بالایی دارد. علاوه بر آن آلودگی و کثیفی را به خود جذب نمی کند. سختی گرانیت سفید نیز بالا است و به راحتی خش بر نمی دارد. گرانیت سفید قیمت مناسبی نیز دارد به همین دلیل زمانی که شما بخواهید سطح گسترده ای را سنگ فرش کنید هزینه کمتری نسبت به بقیه سنگ ها خواهید پرداخت و زیبایی و استحکام مد نظر خود را نیز به دست خواهید آورد.
باید توجه داشته باشید استحکام و طول عمر سنگ فرش شما علاوه بر سنگ شما به نحوه اتصال آن به زمین نیز بستگی دارد. لذا به صورتی نباشد که آب و سایر مواد به راحتی به زیر آن بتواند نفوذ کند و باعث خراب شدن و ترک برداشتن آن شود.
جهت راهنمایی بیشتر شما می توانید با واحد پشتیبانی مشتریان ما تماس بگیرید یا با مراجعه حضوری به دفتر ما از مشاوره رایگان تیم ما بهره مند شوید تا بتوانید انتخاب مناسب تری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *